Kategorije

Promocije

Novi proizvodi

Uvjeti poslovanja putem internet trgovine dobrestvari.hr

Ovi uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014) i Zakonom o obveznim odnosima (članci 400-433) te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 57. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014)

Općenito

Prodavatelj

Prodavatelj je Utilium d.o.o., Grana 39/1, 42220 Novi Marof. Prodavatelj vrši prodaju putem Internet trgovine www.dobrestvari.hr, te putem kataloške prodaje.

Kupac

Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske, te koja prihvaća uvjete poslovanja tvrtke Utilium d.o.o. Prihvaćanje uvjeta poslovanja kupac potvrđuje narudžbom artikala putem Internet trgovine, e-poštom, telefonom, telefaksom ili slanjem narudžbenice.

Korištenje usluga internet trgovine dobrestvari.hr odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Utilium d.o.o. ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Cijene

Sve cijene su bruto (sadrže PDV) i izražene su u kunama. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave. Cijene navedene u tiskanim katalozima vrijede do datuma koji je naveden na samom katalogu.

Fotografije i opisi proizvoda

Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od dobavljača ili proizvođača proizvoda. Prodavatelj nastoji što točnije navesti sve karakteristike proizvoda no zadržava pravo na tiskarske pogreške, te ne snosi odgovornost za eventualne greške u opisu ili fotografiji proizvoda.

Naručivanje

Naručivanje je moguće

  • preko interneta - u Internet trgovini www.dobrestvari.hr, 24 sata na dan. Mogući su kraći vremenski periodi u kojima Internet trgovina nije dostupna, npr. zbog održavanja sustava.
  • pismeno - na adresu Utilium d.o.o. (dobrestvari.hr), Grana 39/1, 42220 Novi Marof, e-pošta: narudzbe@dobrestvari.hr, telefaks: 042 401 001.
  • telefonom - na broj 042 401 000. Telefonske narudžbe zaprimaju se radnim danom (ponedjeljak - petak), od 08:00 do 16:00 sati.

U slučaju naručivanja elektronskom poštom, telefaksom ili pismeno, potrebno je navesti slijedeće podatke: ime i prezime kupca, email adresa kupca, mobilni tel. broj kupca; adresu za ispostavu računa i dostavu (ulica, kućni broj, poštanski broj, mjesto) te podatke o željenim proizvodima (šifra, naziv, količina, veličina, boja, itd.). U slučaju nejasnoća oko naručenih proizvoda, Prodavatelj će kontaktirati Kupca. Primarni način komunikacije Prodavatelja prema Kupcu je e-pošta.


Nakon zaprimanja narudžbe Kupac će putem e-pošte primiti potvrdu o zaprimljenoj narudžbi. Sve daljnje obavijesti o statusu narudžbe Kupac će primati e-poštom. Status svih svojih narudžbi Kupac također može samostalno provjeriti uvidom u svoj korisnički profil u Internet trgovini dobrestvari.hr.

Pojedini proizvodi mogu biti nedostupni ili rasprodani. Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda ili sve naručene proizvode, kontaktirati će Kupca te ga obavijestiti o mogućem naknadnom terminu isporuke. Po primitku takve obavijesti Kupac je dužan e-poštom obavijestiti Prodavatelja prihvaća li isporuku nekompletne narudžbe, prihvaća li novi rok isporuke kompletne narudžbe ili odustaje od narudžbe.

Plaćanje

1. Pouzećem. Naručene proizvode i troškove dostave Kupac će platiti gotovinom kuriru dostavne službe pri preuzimanju paketa.

2. Predračunom - uplatom na žiro račun Prodavatelja.

3. Kreditnom karticom. Naručene proizvode moguće je platiti jednom od slijedećih kreditnih kartica: American Express®, MasterCard®, Maestro®, Visa®.

Moguće je plaćanje na rate, American Express® do 12 rata bez kamata, Visa Inspire i Maestro karticama Privredne Banke do 6 rata bez kamata.

Isporuka, dostava i dostavni troškovi

Pakete isporučujemo isključivo na području Republike Hrvatske.

Pakete predajemo na dostavu unutar 24 sata za artikle koji se isporučuju sa našeg skladišta, odnosno 2-5 radnih dana za artikle koji se isporučuju sa skladišta dobavljača.

Kupljene proizvode Kupac će primiti na adresu navedenu u narudžbi. Subote, nedjelje i praznici ne računaju se u rok dostave. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i sl.), Prodavatelj ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja bi zbog kašnjenja dostave mogla nastati Kupcu, no obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku, ukoliko isti ima na vlastitom skladištu. U suprotnom Prodavatelj zadržava pravo da najkasnije u roku dva radna dana kontaktira Kupca, kako bi s njim dogovorio daljnje radnje.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda provjeriti eventualno oštećenje pošiljke i odmah je reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti Prodavatelja kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka ili dogovorile daljnje radnje.

Ukoliko Kupac ne primi pošiljku prema gore naznačenim rokovima, a najduže 14 dana od datuma postavljanja statusa narudžbe "Isporučeno", potrebno je da obavijesti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka pronađe ili pošalje zamjenska.

Prilikom isporuke narudžba u sustavu internet trgovine Prodavatelja dobiva status "Isporučeno". Status narudžbe kupac može provjeriti u korisničkom profilu unutar sustava internet trgovine, upitom na e-mail info@dobrestvari.hr ili telefonskim pozivom na broj 042 401 000.

Način dostave

  • Kurirska dostava. Očekivani rok dostave iznosi 48 sati, osim u mjestima u kojima postoji poseban raspored dostave kao što su manja naselja ili otoci. O predviđenom terminu dostave dostavljač će kupca obavijestiti SMS porukom ili tel. pozivom. Zbog toga je potrebno da Kupac prilikom narudžbe priopći broj telefona na koji će primiti poruku o terminu dostave.
  • TISAKpaket - dostava na kisok Tiska. Dostava na kiosk Tiska moguća je samo uz plaćanje predračunom na žiro račun Prodavatelja. Prilikom narudžbe kupac mora napomenuti na kojem kiosku Tiska želi preuzeti paket. Nakon obrade narudžbe Prodavatelj će Kupcu priopćiti podatke o uplati temeljem kojih će kupac izvršiti uplatu. Kad uplata postane vidljiva na žiro računu Prodavatelja, Prodavatelj će naručene proizvode poslati na željeni kiosk. Tisak će putem e-pošte obavijestiti Kupca o dospijeću i mogućnosti preuzimanja paketa.

Trošak dostave

Kurirska dostava - trošak dostave iznosi 24,90 kn.

TISAKpaket - trošak dostave iznosi 15,00 kn.

Za narudžbe vrijednosti veće od 800,- kn dostava je besplatna.

Dostava na željenu adresu

Kupac prilikom narudžbe može navesti adresu na koju želi isporuku paketa, koja će se razlikovati od prebivališta kupca.

Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)

Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s Utilium d.o.o. za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Utilium d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Utilium d.o.o. i kupca.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti

OVDJE


Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena.

Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Povrat / Reklamacije

Pravo povrata

Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati ispravni proizvod bez dodatnih troškova dostave.

Kupac ima pravo na povrat u roku 14 dana od dana primitka proizvoda, bez navođenja razloga povrata.

Od prava povrata izuzeti su otpakirani audio ili videozapisi, računalni programi, proizvodi za osobnu higijenu i za njegu tijela, te proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.

Korisnik je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni o visini toga iznosa.

Slijedom toga dobrestvari.hr preporučuju svojim kupcima:

-dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici dobrestvari.hr prilikom izbora proizvoda,

- ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati na Utilium d.o.o., jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom

- ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda (postoci u tablici).


- pregledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladištenja) što prije obavijestite dobrestvari.hr i vratite proizvod bez da ste ga koristili, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

- ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju), pregledajte funkcionalnost proizvoda i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice za mikser- miksanje hrane, za brijaće aparate- brijanje, za torbe i ruksake- prenošenje stvari, alati – korištenje u njihovu svrhu, Rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda te će dobrestvari postupati prema donjoj tablici broj 2.

Dobrestvari utvrđuju uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

1. Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:

Stanje ambalaže

Neoštećena ambalaža

Oštećena ambalaža

Bez orginalne ambalaže

Električni alati

0%

10%

20%

Motorni alati

0%

10%

20%

Ručni alati

0%

10%

20%

Veliki kućanski aparati

0%

10%

20%

Mali kućanski aparati

0%

10%

20%

Sport

0%

10%

20%

Osobna njega

0%

10%

20%

Ostalo

0%

10%

20%

2. Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:

Stanje proizvoda

Proizvod orginalno zapakiran

Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost

Proizvod korišten/ Oštećen

Električni alati

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Motorni alati

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Ručni alati

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Veliki kućanski aparati

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Mali kućanski aparati

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Sport

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Osobna njega

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Ostalo

0,00%

0,00%

Ovisno o procjeni štete od strane službenog servisa/dobrestvari

Uz vraćene proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih sredstava.

Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set posuđa) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije dužan primiti pošiljku s otkupninom ili pošiljke, koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja.

Reklamacije

U slučaju reklamacije nakon isteka prava povrata važeće su odredbe Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014) i Zakona o obveznim odnosima (čl. 400 – 433).

O reklamaciji Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti pismenim putem ili porukom e-pošte poslanom na adresu info@dobrestvari.hr.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - https://webgate.ec.europa.eu/odr


Dostava reklamiranih artikala

Kupac reklamirane proizvode ili proizvode za koje ostvaruje pravo na povrat može vratiti putem dostavne službe Overseas (ako je pošiljku primio putem Overseas Expressa) ili putem neke druge dostavne službe. Trošak dostave za proizvode vraćene putem službe Overseas snosi Prodavatelj. Trošak dostave putem druge dostavne službe snosi Kupac.

Povrat novca

Nakon primitka vraćenih ili reklamiranih proizvoda Prodavatelj će provjeriti opravdanost zahtjeva, te o rezultatu provjere e-poštom obavijestiti Kupca.

U slučaju opravdanog zahtjeva za povrat ili reklamacije, Prodavatelj će u roku četrnaest (14) dana od primitka pošiljke sa vraćenim ili reklamiranim proizvodima na transakcijski račun Kupca uplatiti iznos u prodajnoj vrijednosti vraćenog ili reklamiranog proizvoda.

Popusti i marketinške akcije

Pogodnosti za kupce koje se istovremeno promoviraju ne mogu se kumulativno pribrajati u jednoj narudžbi što znači da jedna marketinška akcija isključuje drugu.

Rješavanje sporova

Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Varaždinu.

Promjene Uvjeta poslovanja

Prodavatelj pridržava pravo izmjene Uvjeta poslovanja objavljivanjem izmijenjenog teksta na ovoj stranici. Izmijenjeni uvjeti stupaju na snagu u trenutku objave na stranici. Obavijest o eventualnim izmjenama uvjeta kupcima koji imaju registriran korisnički profil će biti poslana e-poštom. No, neovisno o tome, korisnik Internet trgovine dobrestvari.hr dužan je povremeno provjeriti sadržaj Uvjeta poslovanja i samostalno se upoznati sa eventualnim izmjenama. Korištenjem Internet trgovine dobrestvari.hr nakon objavljenih izmjena podrazumijeva se da Kupac prihvaća sve aktualne Uvjete poslovanja.

Primjedbe i prigovori

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na broj telefona: (042) 401 000
  • na e-mail adresu: kupci@dobrestvari.hr
  • na adresu: Utilium d.o.o., Grana 39/1, 42220 Novi Marof

Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti na trajnom mediju (papir, elektronička pošta,fax ili drugo) u roku 14 dana od zaprimanja prigovora.


  • Moguće plaćanje kreditnim karticama American Express MasterCard Maestro Maestro
  • Sigurnost kupnje jamči