Kategorije

Promocije

Novi proizvodi

Dostava paketa

Većinu proizvoda iz naše ponude isporučujemo iz vlastitog skladišta najkasnije slijedeći radni dan nakon narudžbe.

Moguće je da su određeni proizvodi rasprodani ili imaju produženi rok dostave. Informacije o dobavljivosti proizvoda vidljive su na detaljnom prikazu proizvoda. U slučaju da pojedini proizvodi nisu odmah dostupni, pridržavamo pravo da Vašu narudžbu podijelimo i isporučimo u više paketa. Trošak dostave plaćate samo za prvi isporučeni dio narudžbe.

Dostavu paketa vršimo preko paketne distribucije GLS, HP  i Overseas Express ili na kiosk Tiska.

Kurirska dostava (GLS, DPD, Overseas Express, HP, Intereuropa).

- Očekivani rok dostave iznosi 48 sati, osim u mjestima u kojima postoji poseban raspored dostave kao što su manja naselja ili otoci.

- O predviđenom terminu dostave, dostavljač će vas obavijestiti SMS porukom ili tel. pozivom. Prilikom narudžbe obvezno unesite broj telefona na koji će primiti poruku o terminu dostave.

- Trošak dostave putem Kurirske dostave iznosi 5,00 eur-a.

TISAK paket.

- Prilikom zaključivanja narudžbe u polje za unos dodatne poruke obavezno navedite na kojem kiosku Tiska želite preuzeti paket.

- Dostava na kiosk Tiska moguća je samo uz plaćanje predračunom na naš žiro račun ili putem kreditne kartice. . Kad zaključite narudžbu primiti ćete email poruku sa podacima za uplatu. Molimo Vas da izvršite uplatu na naš žiro račun, prema primljenim podacima.

- Nakon što uplata postane vidljiva na našem računu, poslati ćemo pošiljku sa naručenim artiklima na željeni kiosk Tiska. Tisak će vas porukom e-pošte obavijestiti o dospijeću i mogućnosti preuzimanja pošiljke.

- Očekivani rok dostave na kiosk Tiska je 3 radna dana, a dostava je moguća samo za artikle koji stanu u tisak ambalažu.

- Trošak dostave na kiosk Tiska iznosi 5,00 eur-a.

UPUTSVO ZA PREUZIMANJE:

Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo Vas detaljno pregledajte pošiljku. U slučaju oštećenja na pakiranju molimo Vas nemojte preuzeti niti platiti pošiljku, te nas kontaktirajte kako bismo u što kraćem roku poslali novu pošiljku. Ako ipak odlučite zaprimiti pošiljku koja ima vidljivo oštećenje na paketu potrebno je zajedno sa kurirom popuniti dokument "ZAPISNIK/IZJAVA O OŠTEĆENJU POŠILJKE" koji možete dobiti od kurira te nas kontaktirajte u što kraćem roku (24 sata) kako bismo provjerili stanje pošiljke i poduzeli odgovarajuće korake. Naknadne reklamacije oštećenja u transportu se ne priznaju bez zapisnika.

Za narudžbe u iznosu većem od 150,00 eur-a dostava je besplatna.


  • Moguće plaćanje kreditnim karticama MasterCard Maestro Visa Diners Club
  • Sigurnost kupnje jamči